|
|
|
|
|
Side 1 av 1
|
[ 1 innlegg ] |
|
| Forfatter |
Melding |
|
andy24
|
Innleggets emne: Downgrade fra 5.50 på PSP 1000 Skrevet: 24 Nov 2009, 13:50 |
|
|
|
Hei! Har dratt opp min gode gamle psp og tenkte jeg skulle få inn CFW på den. Har den eldste PSP'en (PSP 1000/ FAT?) med OFW 5.50. Har skjønt at eneste måten jeg kan få CFW er og downgrade til en annen OFW for så å upgrade til en CFW...? Har også skjønt at eneste måten for å downgrade min med 5.50 må jeg ha et pandora battery og magic memory stick.... Så det jeg da lurer på er hvordan det er og lage dette selv? Har sett denne guiden og skjønt at jeg trenger en PSP med CFW før jeg begynner, det har jeg en venn som har... Men når jeg har gjort om mitt standard PSP battery til et pandora battery kan jeg da bruke pspen vanlig med pandora batteriet eller vil det alltid starte den i servicemode? Isåfall, kan jeg gjøre om pandora batteriet til et vanlig igjen etter jeg har fått CFW på den? Hadde vært fint hvis noen kunne gi meg linker til hvilke guider jeg må bruke for å få CFW på den.. Går i sur med først downgrade også upgrade til CFW osv.... Takk for alle svar:)
|
|
| Topp |
|
 |
|
|
Side 1 av 1
|
[ 1 innlegg ] |
|
Hvem er i forumet |
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 0 gjester |
|
Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet
|

|
|
 |
|
|