|
|
|
| Forfatter |
Melding |
|
Saihtam
|
Innleggets emne: Uteliv: El Cuero på Dr. Munk Skrevet: 03 Nov 2008, 00:44 |
|
Registrert: 07 Mar 2007, 00:53 Innlegg: 342 Bosted: Sunde, Kvinnherad, Hordaland
PSN ID: Saihtamen
|
Sitat: Eit band der ein bør ha eit par ekstra gitarstrengar liggande ved scenekanten og stengja ute polske klovnar. Les artikkelen her!
_________________ Mvh Saihtam
|
|
| Topp |
|
 |
|
Fredum
|
Innleggets emne: Re: Uteliv: El Cuero på Dr. Munk Skrevet: 03 Nov 2008, 01:18 |
|
|
Åhh, så elskbar artikkel! Flere utelivsrapporter, elsker dem!  Det blir liksom et mye mer personlig preg over det hele, synd du ikke fikk tatt bilder da, det hadde vært prikken over i'en  Elsk!
|
|
| Topp |
|
 |
|
lilduff90
|
Innleggets emne: Re: Uteliv: El Cuero på Dr. Munk Skrevet: 03 Nov 2008, 09:29 |
|
|
Angrar nesten litt på at eg ikkje var der, men var så trøytt at eg hadde sikkert sovna etter fem minutt ^^, Meget god artikkel 
_________________ mvh Christian ----- "I'm gonna ask you this only once, Lois. Do you, or do you not know about the bird?"
|
|
| Topp |
|
 |
|
Teds
|
Innleggets emne: Re: Uteliv: El Cuero på Dr. Munk Skrevet: 03 Nov 2008, 19:32 |
|
PSN ID: Haugesten
|
Nydelig artikkel!  Nuff said!
_________________ - ♫ "I hate you guys, You guys are assholes, especially Kenny, I hate him the most" "Okey, now let's try one all together! I hate you guys, aaah, c'mon you guys know all the words" "Especially Kenny, I hate him the most" ♫
|
|
| Topp |
|
 |
|
Saihtam
|
Innleggets emne: Re: Uteliv: El Cuero på Dr. Munk Skrevet: 05 Nov 2008, 23:23 |
|
Registrert: 07 Mar 2007, 00:53 Innlegg: 342 Bosted: Sunde, Kvinnherad, Hordaland
|
Takkar folkens  Sitat: Masse folk, dog de fleste dritings, men med en hard kjerne bestående av noen bord med alt fra 17-åringer til 40-åringer som kunne masse tekster og var riktig så engasjerte. Stilig! - Frå El Cuero sin turneblogg om Husneskonserten ![cool2 [smilie=cool2.gif]](./images/smilies/cool2.gif)
|
|
| Topp |
|
 |
|
Fredum
|
Innleggets emne: Re: Uteliv: El Cuero på Dr. Munk Skrevet: 26 Jan 2009, 02:31 |
|
|
Ikke meningen å bumpe gamle tråder nå, men jeg skal å høre på El Cuero i februar!  Gleder meg som en unge!
|
|
| Topp |
|
 |
|
lilduff90
|
Innleggets emne: Re: Uteliv: El Cuero på Dr. Munk Skrevet: 26 Jan 2009, 10:09 |
|
|
Skal etter planen i juni selv ![cool2 [smilie=cool2.gif]](./images/smilies/cool2.gif)
_________________ mvh Christian ----- "I'm gonna ask you this only once, Lois. Do you, or do you not know about the bird?"
|
|
| Topp |
|
 |
|
Saihtam
|
Innleggets emne: Re: Uteliv: El Cuero på Dr. Munk Skrevet: 26 Jan 2009, 17:45 |
|
|
No lurte eg fann på kva som skjedde her  Bra Fredum!  Og Christian, dei skal spela på Munk i april var det meinar eg  Men er sikkert 20 års grensa då ![censored2 [smilie=censored2.gif]](./images/smilies/censored2.gif) Eg kjem nok inn uansett ---------------- Now playing: Megadeth - Prince of Darknessvia FoxyTunes
|
|
| Topp |
|
 |
|
Michael
|
Innleggets emne: Re: Uteliv: El Cuero på Dr. Munk Skrevet: 26 Jan 2009, 19:08 |
|
|
Saihtam skrev: Eg kjem nok inn uansett Med bjørnefitten du har på huet stiller vel ingen spørsmål... 
| Topp |
|
 |
|
Saihtam
|
Innleggets emne: Re: Uteliv: El Cuero på Dr. Munk Skrevet: 26 Jan 2009, 19:17 |
|
|
|
| Topp |
|
 |
|
Michael
|
Innleggets emne: Re: Uteliv: El Cuero på Dr. Munk Skrevet: 26 Jan 2009, 21:25 |
|
|
Saihtam skrev: Nope, standard drikkeutstyr her det Forundrer meg ikke 
| Topp |
|
 |
|
Fredum
|
Innleggets emne: Re: Uteliv: El Cuero på Dr. Munk Skrevet: 27 Jan 2009, 17:33 |
|
|
|
Kvinnherdingane er noko for dykk selv.. (ja, jeg strøk i nynorsk..)
|
|
| Topp |
|
 |
|
Fredum
|
Innleggets emne: Re: Uteliv: El Cuero på Dr. Munk Skrevet: 15 Feb 2009, 14:26 |
|
|
|
Hahaha, var på konsert med disse i går, og det var fantastisk bra! Men når jeg nå leser omtalen din på nytt, høres det ut som vi har vært på nøyaktig samme konserten vettu...
Sto helt fremst, midt i, så jeg fikk med meg hele bandet, og var rimelig døv på ikke bare ett øre, men begge. De spilte «I Hate Myself For Loving You», «My Roving Eye», «This Town», «Dreary Sundays» og avsluttet med «Hate Will Get Us Nowhere»
"På slutten av denne tok heile bandet av og rocka det dei var gode for! Brynjar klarte faktisk å øydeleggja dei fleste om ikkje alle strengane. Eit fantastisk syn, sjølv då me såg dei fleste strengane var øydelagde så stoppa ikkje Brynjar eller tok det med ro. Han kjørte på til siste streng, bokstavleg talt! Brynjar har også ein steikje kul «fot-føring» mens han spelar. Det blir litt sånn countryrockens Elvis, og det på ein god måte."
Jepp, alle strengene ble herpa, men fortsatte å rett og slett filleriste gitaren (og selv da hørtes det fett ut...). Fotføringen fikk jeg også med meg (jokking på gitaren?)
Bassisten sto og slo bassen mot hodet, og slo i hjel et par lamper over hodet... En av publikum hoppet frem og skulle stoppe fyren, men fikk bare et hårrufs på hodet av bassisten (hahahaha).
Det rare var at den fulle, polske klovnen, og dansere på 40+ også var til stede... Du er sikker på at det ikke er turnecrew?
Skuffet over publikum da, som slettes ikke ga dem den oppmerksomheten de fortjente. El Cuero var siste bandet ut, og de fleste hadde stukket når Tommy Tokio hadde spilt seg ferdig. De som var igjen var supfulle, eller bare der for å finne på noe videre på kvelden.
|
|
| Topp |
|
 |
|
Saihtam
|
Innleggets emne: Re: Uteliv: El Cuero på Dr. Munk Skrevet: 15 Feb 2009, 16:58 |
|
|
Fredum skrev: Det rare var at den fulle, polske klovnen, og dansere på 40+ også var til stede... Du er sikker på at det ikke er turnecrew? Der lo eg godt du! Bra du hadde ein god kveld og konsert då. Ja, det er ille at ikkje fleire har fått opp øyrene for El Cuero... Det kan vel kallast jokking ja, eller kjærleik for musikken ^^, ---------------- Now playing: 14. Too Longvia FoxyTunes
|
|
| Topp |
|
 |
|
Fredum
|
Innleggets emne: Re: Uteliv: El Cuero på Dr. Munk Skrevet: 17 Feb 2009, 19:03 |
|
|
|
Dette er tragisk... Mens halvtdan sivertsen fikk 2 sider om konserten i nabobygget, fikk el cuero en liten notis på 5x5 cm, med terningkast 2... Lokalavisen kan brenne både her og der, og det er flere enn meg som syns samme sak (lokal musikk-dude i radio) så det blir et mindre hyggelig brev til avisen inærmeste fremtid...
Skremmende...
|
|
| Topp |
|
 |
Hvem er i forumet |
Brukere som leser i dette forumet: Google [Bot] og 1 gjest |
|
Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet
|
|
|
 |
|
|